ריסוס נגד פרעושים

מתחילת האביב מתחילות להגיע תלונות על פרעושים בבתים.
חרקים וכמובן גם פרעושים ,מושפעים מאוד ממזג האוויר,בחורף הפעילות של הפרעוש היא מועטה וככל שהטמפרטורות מתחילות להתחמם ,הפעילות עולה ,וזאת אחת הסיבות שבגללם בתחילת האביב נראה נגיעות גדולה יותר של פרעושים.
סיבה נוספת היא המלטות של בעלי חיים, לאחר המלטה של בעלי חיים ,ישנה הסתערות של פרעושים על הגורים כדי למצוץ מהם דם,שכן זהו מזונו של הפרעוש,
וכך אם למשל הייתה המלטה של חתולה בחצר , כל האזור שמסביב למקום ההמלטה ישרוץ בפרעושים, מספיק שנעבור ליד אותו אזור כדי שהפרעושים יקפצו עלינו , וכך כשהם עלינו הם בעצם מצליחים להיכנס אל תוך הבית,ונוצר לנו מפגע קשה של עקיצות פרעושים.
הכרת מחזור החיים של הפרעוש

כדי להתמודד עם פרעושים בבית ,צריך להכיר את מחזור החיים וההתנהגות של הפרעוש ,במטרה לדעת היכן ואיך לתקוף את הבעיה.
ב95 % מהזמן ,הפרעוש נמצא רק בסביבת בעל החיים, ב5% בלבד מהזמן הפרעוש נמצא על בעל החיים כדי למצוץ ממנו דם.
נקבת הפרעוש מטילה ביצים על בעל החיים,הביצים לא נדבקות לפרוות בעל החיים ובעצם נושרות בכל מקום שאליו בעל החיים הולך.
בשלבים הראשונים של הפרעוש לאחר הבקיעה מהביצים, הזחלים ניזונים מפסולת אורגנית שנמצאת על הקרקע ולא ממציצת דם מבעל החיים.

מה עושים במקרה של פרעושים בבית ?
• טיפול בסביבת בעל החיים- מהכתוב למעלה ניתן להבין שסביבת בעל החיים מלאה בביצי ,וזחלי פרעושים,ולכן הטיפול חייב להתחיל בסביבת בעל החיים על ידי ניקיון יסודי של הסיבה , ושאיבה של כל המשטחים האפשריים בבית.
• כביסה – לכבס במכונת כביסה את הצעצועים הרכים של בעל החיים,כגון בובות פרותיות וכו'. וכן מצעים וסדינים. בחום של 60 מעלות,כדי להשמיד את הפרעושים.
• טיפול בבעל החיים על ידי אמפולה – בעל החיים חייב להיות מטופל באמפולה נגד פרעושים, במקביל ל ריסוס נגד פרעושים ,כדי למנוע מצב של הדבקה חוזרת מבעל החיים אל שאר חלקי הבית.
• ריסוס נגד פרעושים – כדי להשיג הצלחה בטיפול, ריסוס נגד פרעושים יבוצע בכל שטח הבית ,ובדגש מיוחד על איזור המחייה של בעל החיים, חומרי ההדברה לא פוגעים בביצי הפרעושים ולכן כאשר אנחנו מבצעים ריסוס נגד פרעושים אנחנו מוסיפים igr זהו חומר שמונע התפתחות של הזחלים שבוקעים מהביצה ,וזאת כמובן במטרה למנוע מפגע חדש בעתיד.
בכל שאלה או התייעצות בנוגע ל ריסוס נגד פרעושים
אתם מוזמנים להתקשר ל 053-4444560

מוזמנים לשתףPrint this pageShare on LinkedInEmail this to someoneShare on FacebookShare on Google+