הדברת נמלים בבית

על הדברת נמלים בבית

הנמלים החרוצות סה"כ עושות את עבודתן. הן מחפשות אוכל ומביאות אותו אל הקן, שם הן מתרבות ומגדילות את מספר החיילים שיצטרפו אל שיירות מחפשי האוכל- בבית שלכם!
הן מתנהלות בבית ללא מפריע והרבה פעמים גם מבלי שנשים לב. הן מסתתרות בסדקים, מתחת לרצפה, מאחורי ארונות וכדומה, אך מדי פעם מגיחות אל הטריטוריה שלנו ו"עוזרות" לנקות את הבית משיירי אוכל שהתפזרו במשך היום. מצד שני יש לזכור שיש לנמלים תפקיד חיוני בטבע, אך כאשר הן מגיעות אל תוך ביתנו, הן הרבה פחות מוערכות.
מי שולט בבית?
הן קטנות ורבות, הן מתנהלות בקבוצות ובשיירות. הן לא רצויות, מאוד מפריעות ואינן מתפנות כ"כ בקלות- אם בכלל. אם גם אתם התרגלתם לשגרה שבה מתעוררים בבוקר ומגלים שבלילה המטבח שלכם היווה אטרקציה לעשרות נמלים, אם גם אתם פותחים שקית עוגיות וסוגרים היטב ולא מחשש לפגיעה בטריות, אם גם אתם לא מבינים כיצד הן עדיין מגיחות מעבר למשקוף למרות שאתמול ריססתם אותו- הגיע הזמן לפנות אל גוף מקצועי כגון מדביר שמתמחה בקטגוריית הדברת נמלים בבית.
ללא חשש
בית הנו מקום בו חיים ומנהלים שגרת חיים. על כן לא פעם אנשים נמנעים מלפנות למדביר מקצועי כיוון שהם חוששים מחומר ההדברה. לאותם אנשים יש ילדים קטנים או חיות מחמד שלא ניתן לשלוט לגמרי על המעשים שלהם, ועל כן מפחיד להכניס הביתה במתכוון חומרי הדברה- גם אם המטרה מבורכת. על כן יש לדעת שני דברים: ראשית שגם אם מדובר על שיטת הדברה שעושה שימוש ברעלנים, גם אז ניתן להיות רגועים כיוון שמדביר מקצועי יסביר כיצד יש לשמור על כללי בטיחות, ושנית שניתן לבחור במדביר שמציע הדברת נמלים בבית אקולוגית.
בחירה מושכלת
אם גם אתם מבקשים להעביר את המושכות למדביר מקצוען, למדביר שיעשה את העבודה פעם אחת וכמו שצריך, יש לבחור במדביר בעל הסמכה, במדביר שמסביר על כללי בטיחות ומקפיד בנושא, במדביר שמעניק אחריות על עבודתו, במדביר שעובד בשיטה המועדפת עליכם (למשל השיטה הטבעית), ושהרזומה שלו מבטיח שקט תעשייתי.

מוזמנים לשתףPrint this pageShare on LinkedInEmail this to someoneShare on FacebookShare on Google+